Kalifornijka Mary Carreon oživlja kulturo uporabnika konoplje, pri njej sem našla članek dovolj pomemben, da še pri nas malo razmislimo.
Novi svet je sedaj študijski materijal bodočim družboslovcem:
Najbolj viden učinek legalizacije konoplje v Kaliforniji je industrija, ki bo kmalu postala težka več milijard dolarjev.
Manj vidni so nešteti državljani, na katere to vpliva.
Nedavna študija BDS Analytics, raziskovalna skupina trenda industrije konoplje, izpostavi vpliv legalizacije, spreminja stališča, mnenja, motivacije in ukrepe Kalifornije v zvezi s konopljo.
Najbolj viden učinek legalizacije konoplje v Kaliforniji je industrija, ki bo kmalu postala težka več milijard dolarjev.
Manj vidni so nešteti državljani, na katere to vpliva.
Nedavna študija BDS Analytics, raziskovalna skupina trenda industrije konoplje, izpostavi vpliv legalizacije, spreminja stališča, mnenja, motivacije in ukrepe Kalifornije v zvezi s konopljo.
Odkriva tudi obilje podrobnosti o tistih, ki rastlino porabijo, sprejmejo ali zavrnejo.
Kot v Golden State - arhaična stigma konoplje izumira, lahko zaznavamo kulturni premik sprejema rastline.
Ker se konoplja zelo dobro prodaja, počasi sanira poškodbe alkoholne industrije in družbe, je iziv prodornem marketingu, ta pa zagotavlaja študije kot
Ker se konoplja zelo dobro prodaja, počasi sanira poškodbe alkoholne industrije in družbe, je iziv prodornem marketingu, ta pa zagotavlaja študije kot
"Javni odnos in ukrepi do konoplje v Kaliforniji, prvo četrtletje 2018"
V prvem četrtletju 2017 so ocenili 1.001 prebivalcev Kalifornije, starejših od 21 let, pravni uporabniki zakonite konoplje.
V četrtini prvega leta 2018 je bila ocenjena naslednja skupina 1.008 ljudi, ki je preučila pogled javnosti na zakone, učinkovitost in testiranje konoplje.
Raziskava razdeli družbo na tri jasne skupine.
"Potrošniki", katerih povprečna starost je 39 let, so v zadnjih šestih mesecih uživali konopljo ali izdelke, ki vsebujejo kanabinoide.
"Sprejemalci", katerih srednja starost je stara 49 let, in konoplje niso uporabljali v v zadnjih šestih mesecih, vendar bi jo lahko uporabili v prihodnosti.
"Zavrnitelji", katerih povprečna starost je 56 let, v zadnjih šestih mesecih niso uživali konoplje in verjetno ne bodo razmišljali o prihodnji uporabi.
Poročilo navaja znatno povečanje uporabe konoplje v Kaliforniji.
V četrtini prvega leta 2018 je bila ocenjena naslednja skupina 1.008 ljudi, ki je preučila pogled javnosti na zakone, učinkovitost in testiranje konoplje.
Raziskava razdeli družbo na tri jasne skupine.
"Potrošniki", katerih povprečna starost je 39 let, so v zadnjih šestih mesecih uživali konopljo ali izdelke, ki vsebujejo kanabinoide.
"Sprejemalci", katerih srednja starost je stara 49 let, in konoplje niso uporabljali v v zadnjih šestih mesecih, vendar bi jo lahko uporabili v prihodnosti.
"Zavrnitelji", katerih povprečna starost je 56 let, v zadnjih šestih mesecih niso uživali konoplje in verjetno ne bodo razmišljali o prihodnji uporabi.
Poročilo navaja znatno povečanje uporabe konoplje v Kaliforniji.
6. dec., 2017 število smrti ob 11.40 am EST za ta dan
Potrošniki v Kaliforniji predstavljajo
29% odraslih 2018
23% v letu 2017.
Število sprejemnikov
38% v letu 2017
33% v letu 2018
Število zavrnilcev
40 % v letu 2017
38% v letu 2018
Trend se pri zavrnilcih zmanjšuje, kar pomeni, da sta strpnost in sprejemanje konoplje vse pogostejša.
Sprejemalec in zavrnilec ne uporabljata konoplje, ker jima ne ustreza občutek ob uporabi . S sodobno terpenologijo in diversiteto med samimi kultivarji nujno izbrati rastlino ustreznega kemičnega profila.
Sprejemalec in zavrnilec ne uporabljata konoplje, ker jima ne ustreza občutek ob uporabi . S sodobno terpenologijo in diversiteto med samimi kultivarji nujno izbrati rastlino ustreznega kemičnega profila.
25% zavrnilcev pravi, da se zaradi psihotvornega dražlaja konoplje počutijo nefunkcionalne.
Več kot tretjina njih meni, da bi bila bolj naklonjena uporabi konoplje za zdravje, če jim ne bi bilo treba prenesti njenih učinkov. Kar zadeva sočutno uporabo, pa skoraj 50% zavrnilcev trdi, naj oboleli človek užival konopljo, če bi mu olajšala bolečino."V zvezi s konopljo se stvari tako hitro spreminjajo," pravi Linda Gilbert, izvršna direktorica za vpogled v potrošnike BDS Analytics. »Že v tako kratkem času opažamo velike premike. Nekaj od tega je povezano s spremembami legalizacije, dogajanjem v distribucijskih in maloprodajnih sistemih ter blagovnih znamkah. Jasno pa je, da se odprt pogovor o konoplji odvija bolj kot kdaj koli prej in vpliva na vse, od odnosa, mnenj do porabe. "
Gilbertova raziskuje trende in je poglobljena raziskovalka potrošnikov 30 let, zagotavlja da je dosedaj konoplja najbolj drastično vplivala na več industrij.
Gilbertova raziskuje trende in je poglobljena raziskovalka potrošnikov 30 let, zagotavlja da je dosedaj konoplja najbolj drastično vplivala na več industrij.
Da bi pravilno dokumentirali hiter razvoj, nianse in družbene posledice legalizacije, pa BDS Analytics načrtuje izvedbo dvoletnih raziskav, ki bodo odražale načine, kako legalizacija vpliva socialno kulturo državljanov.
V 2017 so podatki BDS pokazali, da 63% potrošnikov živi v mestih. Po Gilbertovih besedah so tam tradicionalno nameščene ambulante, ki ljudem olajšajo dostop in uživanje konoplje. Čeprav rezultati raziskav leta 2018 še vedno kažejo, da večina potrošnikov živi v mestih, se je ta številka zmanjšala na 45 odstotkov. Leta 2017 je 31 odstotkov potrošnikov živelo v predmestjih, medtem ko je v majhnih mestih živelo le 4 odstotke potrošnikov. Te številke so v letu 2018 močno poskočile. Zdaj 40 odstotkov potrošnikov živi v predmestjih, 10 odstotkov pa v majhnih mestih.
"Če v letu 2017 niste živeli v mestu, vam je bilo verjetno precej neprijetno, če bi šli v ambulanto," pravi Gilbert. "Zdaj je v predmestjih in majhnih mestih več ambulant. Vidimo, da to vpliva na spremembe demografije uporabnikov."
V 2017 so podatki BDS pokazali, da 63% potrošnikov živi v mestih. Po Gilbertovih besedah so tam tradicionalno nameščene ambulante, ki ljudem olajšajo dostop in uživanje konoplje. Čeprav rezultati raziskav leta 2018 še vedno kažejo, da večina potrošnikov živi v mestih, se je ta številka zmanjšala na 45 odstotkov. Leta 2017 je 31 odstotkov potrošnikov živelo v predmestjih, medtem ko je v majhnih mestih živelo le 4 odstotke potrošnikov. Te številke so v letu 2018 močno poskočile. Zdaj 40 odstotkov potrošnikov živi v predmestjih, 10 odstotkov pa v majhnih mestih.
"Če v letu 2017 niste živeli v mestu, vam je bilo verjetno precej neprijetno, če bi šli v ambulanto," pravi Gilbert. "Zdaj je v predmestjih in majhnih mestih več ambulant. Vidimo, da to vpliva na spremembe demografije uporabnikov."
To smo videli v trgovinah z zdravo hrano pred 30 leti. Sprva so trgovci z zdravo hrano živeli v mestu in ustvarili stabilen posel. Ko so se začeli pojavljati v predmestjih in tako naprej, se je demografija potrošnika začela širiti. "
Poročilo je v namen izboljšanja dostopnosti konoplje kupcu demografsko socialno;
"To je eno od področij, ki kaže, da se uporaba konoplje vedno bolj usklajuje s tem, kako je Kalifornija na splošno videti," pravi
Poročilo je v namen izboljšanja dostopnosti konoplje kupcu demografsko socialno;
"To je eno od področij, ki kaže, da se uporaba konoplje vedno bolj usklajuje s tem, kako je Kalifornija na splošno videti," pravi
Gilbertova. Pojasni narodno raznolikost kalifornijcev, raziskava pa nam omogoča vpogled v prisotnost latinskoameriskega potrošnika. "Verjetno je Kalifornija bolj latinoameršika, kot karkoli drugega."
Podatki
Podatki
32% potrošnikov poročenih
44% sprejemalcev in zavrnilcev poročenih.
58% potrošnikov ima otroke
44% potrošnikov ima otroke, starejše od 10 let
28% potrošnikov otroke, mlajše od 10 let
Generalno izbrisana stigma v Kaliforniji se vneto drži določenih skupin ljudi, zlasti staršev, mater. Starši, ki uživajo konopljo, so pogosto videti kot neodgovorni in nekompetentni oskrbniki. Tako ostanejo v "zeleni omari" in skrivajo svojo uporabo. Za alkohol pričakujemo odgovornega uporabnika, kljub posledicam, ki ga ima kot poleg tobaka dostopen manipulativni agent odraslega uporabika. Kalifornija ima na konopljo davek, zanjo je THC krasen prodajni hit, ki polni blaginjo in nudi od boga dizajnirano alternativo vsemu, kjer so v starem svetu začeli z alkoholom in poživili.
"O tem smo že veliko govorili," pravi Gilbertova. „Zdi se, da obstaja del prebivalstva, kateri bi absolutno dejal, da so starši ali mame, ki kadijo konopljo, manj odgovorni kot nekdo, ki pije.
V državah, kjer je konoplja postala večji del splošnega življenjskega sloga vsi vidmo kako ni škodljiva, niti nezdrava kot alkohol. "
Kultura v pravnih državah sprejma mikrodoziranje čez dan. Alkohol se ne uživa čez dan, ne glede na to, v kakšnem stanju ste. Ni družbeno primerno, da uživate sirup za kašelj samo zato, ker ga imate. "Nismo uspeli predstaviti nobenega drugega izdelka, na katerega bi potrošniki lahko gledali kot na vse, od popolnoma rekreacijskega do popolnoma medicinskega," pravi.
"O tem smo že veliko govorili," pravi Gilbertova. „Zdi se, da obstaja del prebivalstva, kateri bi absolutno dejal, da so starši ali mame, ki kadijo konopljo, manj odgovorni kot nekdo, ki pije.
V državah, kjer je konoplja postala večji del splošnega življenjskega sloga vsi vidmo kako ni škodljiva, niti nezdrava kot alkohol. "
Kultura v pravnih državah sprejma mikrodoziranje čez dan. Alkohol se ne uživa čez dan, ne glede na to, v kakšnem stanju ste. Ni družbeno primerno, da uživate sirup za kašelj samo zato, ker ga imate. "Nismo uspeli predstaviti nobenega drugega izdelka, na katerega bi potrošniki lahko gledali kot na vse, od popolnoma rekreacijskega do popolnoma medicinskega," pravi.
"Noben drug izdelek v resnici ne živi v tistem prostoru, kjer je primeren za več priložnosti tudi čez dan. Lahko ga uporabljate ponoči, lahko uporabljate tematsko zjutraj ali jedilno popoldne ali aktualno po vadbi. Konoplja je na ta način edinstvena. "
Študija je tudi ugotovila, da kljub stereotipom lenobnega uporabnika
Študija je tudi ugotovila, da kljub stereotipom lenobnega uporabnika
53% potrošnikov dela s polnim delovnim časom in ima povprečni letni dohodek skoraj 70.000 dolarjev. 44 % sprejemalcev ima zaposlitv polni delovni čas,
33% zavračalcev dela s polnim delovnim časom.
10% potrošnikov je magistrsko ali višje izobraženih.
21% zavrnilcev
15% sprejmalcev ima visokošolsko izobrazbo.
BDS Analytics izpostavi drugo stigmo: neproduktivnost.
BDS Analytics izpostavi drugo stigmo: neproduktivnost.
Potrošniki na splošno bolj aktivni kot sprejemniki in zavračevalci.
43% potrošnikov enkrat ali več na teden sodeluje v rekreaciji na prostem;
35% sprejemalcev in 25% zavrnilcev tedensko sodeluje pri rekreaciji na prostem.
40% potrošnikov hodi v telovadnico najmanj enkrat na teden, medtem ko
30% uporabnikov in 27% zavrnilcev vadi v telovadnici enkrat ali več na teden. Poročilo navaja, da
31% potrošnikov vadi jogo ali pilates vsaj enkrat na teden, medtem ko
26% sprejemalcev in le 20% zavračalcev obiskuje razred joge / pilatesa tedensko.
21% potrošnikov enkrat v tednu hodi v klub ali bar, včasih tudi več.
15% sprejemalcev in le 10% zavrnilcev naredi enako.
Pravilno izbrana in moderirana konoplja deluje poživilno.
Poročilo in boleče razodetje.
Poročilo in boleče razodetje.
Po anketi potrošniki, ki se večinoma opredelijo za liberalne, manj verjamejo, da je pomembno glasovati na vseh volitvah. Le 57% potrošnikov v letu 2018 meni, da je pomembno glasovati, kar je 71% manj v letu 2017. Ljudje ki zavračajo volijo v 72% in sprejemniki s 67% izražajo večje zanimanje za družbeni aktivizem.
"Bil sem osupljen," pravi Gilbert. "Potrošniki sebe opisujejo kot socialne aktiviste, vendar ne glasujejo. Zanimivo je, ker imajo mlajše generacije impresivno sposobnost uporabe socialnih medijev, da vplivajo na spremembe na korporacije: od načina kako Kraft pridobiva rumeno barvilo za makarone s sirom, do prepričevanja Kelloggovih, da se zavežejo k ne-GSO, vendar se zdi, da ne dajejo več te moči volilni kabini. "
Zdi se kontraduktivno, ker sta politika in aktivizem sestavni del gibanja konoplje. Toda glede na to, da 43% volilnih upravičencev - skoraj 100 milijonov Američanov - ni glasovalo na predsedniških volitvah 2016, to žal ni presenetljivo. Seveda je kumulativna velikost vzorca 2000 ljudi majhna v primerjavi z 39 milijoni, ki živijo v Kaliforniji, poročilo nedvomno odraža družbene prehode v Kaliforniji, ki so posledica legalizacije.
"Bil sem osupljen," pravi Gilbert. "Potrošniki sebe opisujejo kot socialne aktiviste, vendar ne glasujejo. Zanimivo je, ker imajo mlajše generacije impresivno sposobnost uporabe socialnih medijev, da vplivajo na spremembe na korporacije: od načina kako Kraft pridobiva rumeno barvilo za makarone s sirom, do prepričevanja Kelloggovih, da se zavežejo k ne-GSO, vendar se zdi, da ne dajejo več te moči volilni kabini. "
Zdi se kontraduktivno, ker sta politika in aktivizem sestavni del gibanja konoplje. Toda glede na to, da 43% volilnih upravičencev - skoraj 100 milijonov Američanov - ni glasovalo na predsedniških volitvah 2016, to žal ni presenetljivo. Seveda je kumulativna velikost vzorca 2000 ljudi majhna v primerjavi z 39 milijoni, ki živijo v Kaliforniji, poročilo nedvomno odraža družbene prehode v Kaliforniji, ki so posledica legalizacije.
Vse se spreminja - od industrije, izdelkov, zakonov, perspektive ljudi in stigme.
"Mislim, da je zaradi dobrega počutja pomembno, da se nehamo zajebavati," pravi Gilbert. „Za dobre odločitve potrebujemo prave informacije, saj je konoplja preveč pomembna. Nadaljevali bomo s to raziskavo, da bomo razumeli spremembe in usmerjenost potrošnika, da bomo lahko pomagali ljudem in industrijam pri sprejemanju premišljenih odločitev glede uporabe konoplje. "
vir : https://www.forbes.com/sites/marycarreon/2018/05/17/new-study-highlights-the-social-impacts-of-cannabis-legalization-in-california/#38b2dad22194
"Mislim, da je zaradi dobrega počutja pomembno, da se nehamo zajebavati," pravi Gilbert. „Za dobre odločitve potrebujemo prave informacije, saj je konoplja preveč pomembna. Nadaljevali bomo s to raziskavo, da bomo razumeli spremembe in usmerjenost potrošnika, da bomo lahko pomagali ljudem in industrijam pri sprejemanju premišljenih odločitev glede uporabe konoplje. "
vir : https://www.forbes.com/sites/marycarreon/2018/05/17/new-study-highlights-the-social-impacts-of-cannabis-legalization-in-california/#38b2dad22194
Komentarji
Objavite komentar